Skärgårdsvåfflan

publicerat i Allmänt;
I år öppnade något nytt i våran lilla lilla stad, ett litet fik precis intill havet. Skärgårdsvåfflan heter det och dom serverar belgiska våfflor med alla möjliga tillbehör. Detta var en super succé och det är folk som köar i en timme för att få sin lille våffla. Jag gjorde min premiär där idag , tog en våffla med vaniljglass, jordgubbar och passionsfrukt och dom andra testade Skärgårdsvåfflan med räkor på och en med vaniljglass och Brownie, ska jag ge dom betyg, ja dom får av mig 5/5 toast för platsen är vacker, idag regnade det tyvärr men dom hade tänt en brasa i den öppna spisen så blev en mysfaktor på det hela i den rätt avskalade salen. Du serveras våffla på en charmig engångsbricka  och mysiga träbestik för engångsbruk. Köpte en kaffe för 25 kr och fick en sån där camping kåsa och jag fick behålla den för att nästa gång jag kom med den i handen så kostade bara kaffet 10kr, hur mysigt var inte det?
Våfflan var super god och somrig och måste dit snart igen för att testa dom andra, fanns en med ananas och kokos.. mmMMmm !
 
mycket bra jobbat av flickorna på Skärgårdsvåfflan , mycket bra jobbat :)
 

heeejpådignu <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt! :D

Kommentera inlägget här :